گسترش عملیات‌های مقاومت یمن و عراق علیه اسرائیل و حامیانش-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

گسترش عملیات‌های مقاومت یمن و عراق علیه اسرائیل و حامیانش

نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق در پی جنایت خونین روز گذشته رژیم اسرائیل در خانیونس، این رژیم و حامیانش را به گسترش عملیات‌های نظامی خود تهدید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، سرتیپ یحیی سریع طی بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که نیروهای مسلح یمن از  نزدیک تحولات نوار غزه را در پی آخرین جنایت اسرائیل در منطقه المواصی که به عنوان «منطقه امن» در جنوب نوار غزه طبقه‌بندی شده بود را دنبال می‌کند. جنایتی که طی ان صدها نفر شهید و مجروح شدند. وی افزود که ناکامی و اهمال عربی و اسلامی اسرائیل را به ادامه ارتکاب این جنایات در مقابل چشم جهانیان تشویق کرده است. لذا نیروهای مسلح یمن به وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم مظلوم فلسطین عمل می‌کنند.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد که جمهوری یمن تا پایان تجاوز و محاصره غزه به موضع حمایتی خود از مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داد.این مقام یمنی تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن به خاطر خون‌های ریخته شده مردم فلسطین، گام‌های لازم را بر می‌دارد و اقدامات لازم را برای گسترش عملیات نظامی خود علیه اسرائیل و هر کسی که پشت آن است، تا زمانی که تجاوز متوقف شود و محاصره مردم فلسطین در غزه برداشته شود، انجام خواهد داد.


از سوی دیگر، به اعلام شبکه المیادین، کتائب حزب‌الله عراق نیز در واکنش به جنایت جدید در خانیونیس در بیانیه‌ای تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان سلاح را می‌فهمد و امری که ایجاب می‌کند محور مقاومت عملیات علیه رژیم اسرائیل را گسترده‌تر کند.رژیم صهیونیستی روز گذشته با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه، موجب شهادت دست کم ۹۰ نفر  و مجروحیت ۳۰۰ نفر دیگر شد.

 

اخیرا نیروهای مقاومت عراق و یمن به صورت مشترک عملیات‌هایی را علیه اهداف اسرائیلی و متحدانش انجام داده است و تاکید کرده که به عملیات‌های مشترک در حمایت از غزه و فلسطین تا توقف جنگ و نسل‌کشی و محاصره غزه ادامه خواهد داد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار